piątek, 21 grudnia 2007

Wrozka Elleni



















  








Wróżby Tarot karty klasyczne






Zamawianie od klątw i uroków 


 









.



Witam na mojej stronie masz problemy potrzebujesz pomocy ?



Ja jestem Wróżką , szeptuchą  mieszkam w Białymstoku wróżbiaskie imię to: 'Elleni"pochodzi z Grecji



Wróżbami z kart zajmuję się profesjonalnie od wielu lat.



Każdy z nas posiada  różne zdolności wrodzone które odziedziczył po swoich przodkach.



Ja swoje zdolności przepowiadania przyszłości odziedziczyłam po dziadach pradziadach W mojej rodzinie wielu z nas posiada takie zdolności , nap. mama miała zdolności przepowiadania przyszłości na podstawie snów , babcia natomiast dawniej na wsi okadzała zaszeptywała domy przed burzą i złem w dobytkach a dziadek przepowiadał przyszłośc na zasadzie nieba widoków z chmur, przepowiadali przyszłość w różnoraki sposób a także siostry mają swój dar przepowiadania i intuicję przepowiadania przyszłości ze snów , ale nie zajmują się tym i nie praktykują , są do tego nastawione sceptycznie.Każdy z nas urodził się pod swoją gwiazdą i ma swoje przeznaczenie , kroczymy swym astralnym szlakiem ,co nie znaczy że Ty skończyłeś dziś studia , masz wybrany swój kierunek i sposób na swoje życie, to nie jest tak jak Ty myślisz.



Wielu z nas wybrało nie właściwą do końca drogę i poszło w złym kierunku z racji tej że ktoś nam podpowidał, lub układał za nas nasze życie .



Wielu sławnych ludzi  błądziło i miotało się w swoim życziu nie mogąć odnależć swojej własciwej drogi i rzuciło swoje zawody i poszło śladami magii i wróżb bioenergoterapi , uzdrawiania i pomocy ludziom , bo taki mieli wypisany swoj los na swojej drodze astralnej.



Tak chciały siły wyższe, wrózbitą i magiem może zostać każdy kiedy siły wyższe na to się zdecydują byś ty nim posostał/a i Ci w których rodzinach ktoś zajmował się tym wcześniej i przekazał i swoje tajniki i moc.



Bardzo wazne jest to, że w zawodzie wróżbity cały swój czas trzeba się uzupełniać doskonalić i nie wolno się bac przepowiadać to co się widzi i słyszy.



Wielu z nas posiada ten dar, ale boją się interpretacji gdyż nie znają dokładnie siebie , swojego "ego" boją się też tego co powiedzą na to ludzie z bliskiego otoczenia .



Ja na  początku wróżyłam  zwykłymi kartami,(cyganskimi )które podpatrywałam u romów a pózniej profesjonalnie przekazała mi i nauczyła mnie  moja kuma cyganka  z Giżycka, następnie doszły inne karty zycia jak Tarot i inne tajniki magii.



Doskonaliłam swoje praktyki przez wiele lat i zajmuję się  również  przepowiednią snów , pismem automatycznym/magnetycznym , medium  w którym siedziałam już jako mała dziewczynka często wspólnie  z rodzicami wieczorami  praktykowaliśmy takie sztuki i techniki przepowiedni .



Wróżeniem zajmuję się prawie najmłodszych lat (1973) początkowo zaczęłam przepowiadać przyszłość koleżankom i znajomym już w Giżycku wspólnie z moja kumą cyganką z Giżycka.



Moją pasją są wróżby przepowiednie z kart a także sny, które tłumaczę a które  prowadzą nas  do przyszłości a nasi opiekunowie astralni często ostrzegają nas  przed złem lub dobrem.



Wykonałam  też swoje karty do wróżenia.



Cenię to co robię  robię, bo to jest moją pasją w której się realizuję i uzupełniam od lat .


Jesmy  powiernikami, spowiednikami , psychologami i doradcami zyciowymi , jednym slowem wszystkim po troszku .



Współpracuję z mediami, zamawiam od klątw czarów i uroków egzorcyzm , modlitwa a także bioenergoterapia , gdyż posiadam dar przyciągania metali do swego ciała co wspomaga mi w bioenergoterapii , oczyszczanie  energii z negatywnych bytów , energię moją przesyłam nawet w dalekie zakątki świata . Mam wiele osiągnięć w przepowiedniach , podczas moich medytacji (jasnowidzenia) , odnalazłam wiele osób zaginionych a także innych rzeczy i przedmiotów. Mówię to co widzę i słyszę .


Mój anioł , intuicja , mało kiedy mnie zawiódł.



Ludzie przychodzą do mnie z rożnymi problemami w rożnym wieku , przychodzi dużo osób, bo wielu z nas jest ciekaw swojego losu ,przyszłości , przepowiadałam wielu osobom, stawialam też horoskop dla ministrów . Często pobierałam praktyki w innych państwach, w których przebywałam tam też wrózyłam i zamawiałam od klątw uroków .



Długie lata praktyki w środowisku Romów  pomogły mi w moim doskonaleniu się .



Romowie polscy i  za granicami kraju w Grecji i Polsce pokazali me wiele tajników  wróżb magii  , ochrzciłam Romskie dzieci z romami przebywałam od najmlodszych lat .



Moje drogi całe życie szło szlakiem Romów z czego jestem bardzo dumna .



Moje hobby to : poezja , rzeźba , fotografia grafika komputerowa , komputer , interesuje mnie także  Teologia , ciekawi ludzie , wiedza tajemna . medium , życie po życiu i inne zagadnienia Kocham przyrodę i zwierzęta .



Z natury jestem samotnikiem. jestem Strzelcem od urodzenia .



Nie musisz się mnie bać, w Białymstoku i okolicy ludzie mnie znają .



Nie ukrywam tego czym się zajmuję , ani tego kim jestem , jak też tego jak otoczenie  na to patrzy , bo wiem ze jestem wielu z Was potrzebna .



Szukasz prawdziwej wróżki jestem tu po to by Ci pomóc.
najczęściej zajmuję się wróżeniem i oczyszczaniem z negatywnej energii , obcych bytów , czarów , magii , bioenergoterapia i egzorcyzm, zamawianie od klątw i uroków, przepowiednie snów, wyrocznie , wróżbiarstwo dla rodzin , łączenie związków poprawa w biznesie i w życiu osobistym.



Moje metody  wspomagania przy poprawie  samopoczucia polegają na nakładaniu rąk nad głową lub organizmem człowieka i przesyłaniem pozytywnej energii , ja w mojej praktyce stosuję  także spalanie negatywnej energii ziołami które są bardzo pomocne .



To pozwala to na swobodny przepływ energii pozytywnej , lub negatywnej , w ten sposób mogę oczyścić ciało człowieka z pozytywnej lub negatywnej energii .
Oddziaływuje to na trzy poziomy człowieka , fizycznym psychicznym i duchowym , energia ta wzmacnia i uzdrawia nie tylko organizm człowieka , ale i ma wpływ na jego rozwój duchowy jego umiejętności , talent pracę biznes rodzinę , osobowość , poprawę w życiu osobistym .

Medytacja i autosugestia i pozytywna energia może uzdrowić nie jednego człowieka,ludzka psychika jest do końca nie zbadana , wielu uczonych  nie potrafi odpowiedzieć na to pytanie , dlaczego ludzie mają tak silną wolę i potrafią siebie uzdrowić z poważnych chorób .




To kim jestem i czy nam wierzą w naszą moc , nie interesuje mnie , Nie ukrywam swojej twarzy za parawanem sm-sów , ani za telefonem 0700 Ja pokazuję siebie całą , to kim jestem  czym się zajmuję i gdzie mieszkam , a także moje zainteresowania i hooby .



W mojej pracy zawodowej odniosłam  wiele osiągnięć, ludzie odnoszą się do mnie z szacunkiem i mam wiele podziękowań  od ludzi, którym pomogłam. To co mówi nasza religia na ten temat naszego wróżbiarskiego zawodu również mnie nie interesuje, bo ani kościół,ani nikt na świecie nie jest do końca przekonany skąd pochodzi moc uzdrawiania czy od Boga , czy od szatana . A jeżeli chodzi o religię chrześcijańską , ma wiele ona do przedyskutowania , np.



Temat zmuszania noworodków do ochrzczenia go w tak nieświadomym dla niego okresie życia , kiedy to on sam nie może zadecydować jaką religię ma uznawać i w co lub w kogo wierzyć lub nie , podobnie jest z wiarą w magię i w naszą moc . Jedni w nas wierzą i nasze praktyki i przepowiednie przyszłości a inni nie uznają nas i mają nas za coś gorszego lub strasznego.




Życzę wszystkim pomyślnych wróżb z poważaniem


 





CO NA TO LUDZIE  CZY TO IM  POMAGA ?































 

































wrozka.elleni@wp.pl

elleni10@wp.pl  

„Wróżka Elleni Białystok" 



zadzwoń do mnie


085 7440002


kom. 0600114369








Brak komentarzy: